marți, 20 martie 2012

Cateva vorbe despre ce inseamna meseria numita ARHITECTURA...

Prima mea postare m-am gandit sa fie ca o introducere dar in acelasi timp o introducere care atinge anumite puncte care ar putea sa va schimbe parerea despre aceasta meserie. Eu am ajuns la facultatea de arhitectura si urbanism Ion Mincu deoarece am avut o pasiune aparte pentru desen . Am studiat la un liceu de arta , si trebuie sa recunosc ca nu aveam nici o inclinatie catre aceasta meserie , mie imi placea doar sa desenez , dar toate astea s-au schimbat in timp, a urmat liceul si in cei  patru ani de liceu mi-am dat seama ca as putea sa ajung la o facultate de arhitectura, la inceput a fost doar un gand dar impreuna cu sprijinul unor profesori cat al parintilor mei am reusit sa ajung la aceasta facultate. Trebuie sa stiti ca daca nu aveti macar un gram de talent la desen sau o inclinatie catre aceasta meserie este foarte greu sa fiti admisi, de aceea va recomand sa urmati o pregatire , deoarece este foarte importanta, trebuie sa stapaniti dsenul liber cat si desenul tehnic , dar acest lucru nu se poate decat prin foarte mult exercitiu, asta si in cazul celor mai talentati dintre voi. Inainte de tot ce am scris mai sus , cel mai important este sa fiti siguri ca va doriti aceasta meserie , deoarece reprezinta un anumit sacrificiu din partea voastra , chiar daca la terminarea celor sase ani de facultate o sa aveti  satisfactii din mai multe puncte de vedere, printre care si materiale. Bun....cam atat despre aceasta prezentare , daca pe viitor o sa aveti intrebari despre "noptile nedormite" , apropo despre care se tot vorbeste, sau despre diferite alte lucruri care tin de organizarea facultatii Ion Mincu , o sa va stau la dispozitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu